Nortzuk Gara? / Quiénes somos

Gure taldean, Burlatan euskeraz futbol-futbitoan parte hartu nahi dituzten ume guztiek aukera badute.
"D" ereduan ikasten dituzten umeek, eskolatik kanpo ere euskera ereduan jarraitzen dute. eta eskolan bezala Burlata Futbol Eskolako gurasoek parte hartze handia dute funtzionamenduan.

NOLA SORTU GINEN
2004. urteko udaberrian, haur futbola ( 6 eta 11 urte arteko umeak) edo futbitoan euskeraz aritzeko aukerarik ez zela eta, Burlatako D (euskeraz) ereduko gure eskola Ermitaberrin ( 500 ume inguru dauden eskolan), Ermitaberri futbito taldea sortu zen, 6 eta 7 urteko 2 taldeekin. Gure motibazio bakarra hau zen, gure seme alabek maite zuten kirola, praktika ahalko zutela euskal giroaz, eskolako osagarria bezala.

Dagoeneko 11 urte pasa dira eta heldu den denboraldirako 11 talde izanen gara, 6 urtetik gorako 125 umeekin. Azken finean, Lehen Hezkuntzako eskolan hasi ziren umeak, Bigarren Hezkuntzako institutuan, taldetik aldatu gabe, jolasten jarrai daitezen erabaki dugu.

Bi ikastetxeak lotzen zituen talde bat egin genuen hori gauzatu ahal izateko , bere izena BURLATA FUTBOL ESKOLA da. Talde honetan, gutxirekin konformatzen diren umeak jolasten jarrai daitezen eta nahi eta ahal duena proiekzio handiko talde batera joan dadin.

Gaur egun Burlatan ikasi edo Burlatakoa izatea ez da ezinbestekoa gure Klubean parte hartzeko, baldintza bakarra euskalduna izatea da, umeak nondik etortzen diren berdin du.

En nuestro Club, toman parte todos los niños/as de Burlata que quieren jugar a fútbol-futbito en euskera.
Los niños/as que estudian en modelo "D" tienen una continudad en euskera fuera de la escuela, y como en la escuela, los padres y madres juegan un papel importante en el funcionamiento de nuestro Club.

En la primavera del 2004, al no haber ninguna posibilidad para la práctica de futbito y fútbol infantil en euskera para niños entre 6 y 11 años, surgió en la escuela de modelo D (euskera) Ermitaberri de Burlata, donde hay cerca de 500 niños/as, el equipo Ermitaberri, con 2 equipos de 6 y 7 años.

La única motivación era que nuestros hijos pudieran practicar el deporte que les gusta en un ambiente euskaldún, como complemento a la escuela.
Han pasado 11 años y para la próxima temporada seremos 11 equipos con 125 niños/as de 6 años en adelante . En definitiva, decidimos que los que empezaron en primaria en la escuela, pudieran seguir jugando en secundaria en el instituto sin cambiar de equipo.

Para eso creamos un club que abarcara a los dos centros escolares y que se llama BURLATA FUTBOL ESKOLA en donde los niños/as que no tengan grandes pretensiones puedan seguir jugando y el que pueda y quiera de el salto a otro equipo con mas proyección.

Actualmente no es necesario estudiar en Burlata o ser de Burlata para formar parte de nuestro Club, la única condición es ser euskaldún, no importa de donde vienen los niños/as.